Axitour Communication Solutions aanwezig op Museum Vakdagen 2019

Op woensdag 17 en donderdag 18 april 2019 staan wij op de vierde editie van de Museum Vakdagen; de professionele vakbeurs voor de Nederlandse en Vlaamse museumbranche. Wij verwelkomen je op stand nr. 1.3 en praten je graag bij over de mogelijkheden van onze innovatieve communicatiesystemen en -oplossingen.

Tijdens de Museum Vakdagen zijn we aanwezig met diverse Axitour audio communicatiesystemen én de nieuwe en innovatieve audio guide voor musea Nubart. Hieronder lees je alvast meer over onze oplossingen.

Erbij zijn? Klik op onderstaande button direct tickets te bestellen.

Axitour communicatiesystemen en -oplossingen voor musea

NIEUW!

Axitour AT-100

Axitour AT-300

Axitour AT-500

Nubart – de audiogids voor museums, tentoonstellingen en galleries

Nubart: de innovatieve audiogids die de bezoekers van het museum direct, via de unieke (QR-)code op de Nubart kaart, op hun smartphone beluisteren!

Geen aanschaf, onderhoud en voorraad van audio-apparatuur. Ook geen apps én nog meer impact en beleving tijdens uw tentoonstellingen bij de bezoekers. Met de verzamelde data en feedback kunnen musea eenvoudig de audiogids of tentoonstelling verbeteren én optimaliseren. Dit alles tegen relatief lage kosten: een winstgevende audio gids!

 

Audio gids 2.0: Bezoekers kunnen altijd en overal uw museum tentoonstellingen (her)beleven

 

Wij verzorgen een audio rondleiding-systeem voor grote en kleine musea zonder dat u daarvoor speciale apparatuur hoeft aan te schaffen óf een speciale app nodig heeft. Een aantrekkelijk ogende kaart op creditcardformaat, voorzien van een unieke code, geeft de bezoeker toegang tot de rijke content van uw rondleiding. De audiosporen worden rechtstreeks gestreamd naar de smartphone van uw bezoekers. Onze innovatieve audio gidsen zijn goedkoop en zeer winstgevend voor een museum. Zelfs voor tijdelijke exposities. Daarnaast krijgen musea een duidelijk inzicht in het datagebruik van de bezoekers en feedback.

Ook voor city tours en city marketing organisaties

City Keycard: de innovatieve audiogids voor (walking) city tours die bezoekers, de stad op een unieke én gastvrije manier laten beleven via de smartphone: Welkom! #citymarketing3.0

Geen aanschaf, onderhoud en voorraad van audio-apparatuur. Ook geen apps én nog meer impact en beleving tijdens city tours bij de bezoekers. Met de verzamelde data en feedback kunnen steden, gemeentes of bijvoorbeeld hotels eenvoudig de audiogids voor de city tour verbeteren én optimaliseren. Dit alles tegen relatief lage kosten: een winstgevende audio gids!

DEMO City KeyCard audiogids

(klik hieronder om direct naar de tour te gaan)

Experimenteer direct met de ‘The Best Of Amsterdam’ City KeyCard tour

Klik op de afbeelding hiernaast om direct te ervaren hoe onze audiogidsen werken.

Gebruik bij voorkeur een smartphone, omdat City KeyCard in de praktijk voornamelijk via dit type device wordt gebruikt.

Bij City KeyCard proberen we de gebruiksvriendelijkheid en navigatie van de audiogids continu te verbeteren. City KeyCard heeft uiteenlopende gebruikers; van jong tot oud. Wij willen ook dat mensen die minder actief zijn in de digitale wereld onze audiogidsen intuïtief kunnen gebruiken, direct vanaf de smartphone, zonder dat ze instructies hoeven te ontvangen.

Alle inhoud (content) van de tour verschijnt op één en dezelfde webpagina; zonder externe links, zonder de noodzaak om teksten te typen én zonder het openen van nieuwe vensters; zo gebruiksvriendelijk mogelijk.

Onderaan de webpagina vind je het feedbackformulier. Laat ons weten wat je van de tour vindt en of je aanvullingen hebt.

Over de Museum Vakdagen

De Museum Vakdagen wordt wederom gehouden in het Evoluon te Eindhoven. Het Evoluon is een retro-futuristisch ontwerp van Louis Kalff en Leo de Bever, dat als Philips museum werd gebouwd. Een zeer gewaardeerde locatie door de Museum Vakdagen bezoeker.

Ruim 80 exposanten presenteren zich tijdens de Museum Vakdagen. Ontdek de nieuwste mogelijkheden en oplossingen, laat u informeren en inspireren door een van de vele experts en ontdek welke innovaties voor uw museum of instelling van betekenis kan zijn!

De rode draad tijdens de Museum Vakdagen is kennisoverdracht, daarom is er een interactief en leerzaam congres gekoppeld aan de Museum Vakdagen. Tijdens het congres zal er zal er worden ingespeeld op de actualiteit in de museumwereld. Het centrale thema van het congres tijdens de vierde editie van de Museum Vakdagen wordt in januari bekend gemaakt.

Klantenservice

Heeft u een vraag? Wij zijn er graag voor u.

Direct een antwoord? Bel ons tussen 8:15 en 17:15 via: +31 (0)180 – 691 400.

Mobiel: 06 14 16 45 02 (buiten kantoortijden)

Mail ons: info@axitour.eu en we zullen uw vraag z.s.m. beantwoorden.

axitour-klantenservice